BREAKING NEWS

niedziela, 25 maja 2014

Organique Basic Cleaner Enzymatic Peeling & Herbal



  Witajcie w te ciepłe i leniwe niedzielne popołudnie miałam ten post wrzucić dopiero jutro ale ileż można leniuchować wiec ruszyłam dupsko z przed telewizora i oto jestem przychodzę dziś do was z recenzja peelingu enzymatycznego marki Organique  produkt ten posiada już od dobrych trzech miesięcy  używam go dość często ale robię sobie przerwy od niego dlaczego tego się zaraz dowiecie .

Opis Producenta: Peeling enzymatyczny, przeznaczony do każdego typu cery, nawet wrażliwej i alergicznej, wykorzystujący doskonałe właściwości eksfoliujące enzymów z owoców papai i ananasa. Jego działanie złuszczające wzmocnione przez zostało przez koktajl kwasów owocowych o niewielkim stężeniu. W trakcie zabiegu kaolin wnika w pory skóry i oczyszcza je z nadmiaru sebum i zanieczyszczeń. Połączenie tych surowców w jednym preparacie zapewnia delikatne, a zarazem optymalne oczyszczenie. Odpowiednią ochronę skóry gwarantują ekstrakty ziołowe z krwawnika, prawoślazu i melisy, łagodzą i zapobiegają podrażnieniom. Kompleks Regucea pozyskiwany z ziaren jęczmienia wykazuje dużą skuteczność w walce z problemami skóry naczyniowej. Hamuje reakcje zapalne, redukuje zaczerwienienia i w znacznym stopniu przyczynia się do poprawy wyglądu skóry. Po zabiegu cera odzyskuje blask i jest doskonale przygotowana do dalszej aplikacji kosmetyków


Moje odczucia : Takie cudo w niepozornym opakowaniu produkty Organique może nie należą do najtańszych ale są doskonałe peeling ten kupiłam na allegro za 40 zł plus przesyłka oferta znakomita standardowa cena produktu to 75 zł może trochę drogi ale ja tego produktu używam ponad czterech miesiące i mam jeszcze 80 % zawartości, inny drogeryjny peeling dawno bym zużyła i musiała bym kupić kolejne opakowanie jak by to obliczył na jak długo wystarcza ten produkt to i tak zdecydowanie opłaca się wydać raz większe pieniądze i mieć na długi czas ale nie każdą osobę stać wydać na raz 75 zł i ja to tez rozumie ale do rzeczy konsystencja taka jak przy zwykłym kremie do twarzy przy 



pierwszych aplikacjach peelingu skóra lekko pieczę chodź nie do końca bo to i lekko piecze swędzi ale potem cera się przyzwyczaja i jest to już nie odczuwalne peeling rewelacyjnie sobie radzi z oczyszczeniem twarzy usuwa suche skórki na nosie zauważyłam tez ze moje pory się zmniejszają moja cera jest mieszana z tendencja do wyprysków na czole brodzie i peeling ten bosko sobie z tym radzi po zabiegu na drugi dzień widzę ze te pryszcze są podgojone ja go używam trzy razy w tygodniu i to mi wystarczająco wystarcza . tylko ten peeling ma jedną wadę może nie do końca wadę ale po jakimś czasie stosowania moja cera się do niego przyzwyczaja żeby nie powiedzieć ze uodparnia i nie daje już takich dużych efektów dla tego ja go wtedy odkładam na jakieś dwa tygodnie i po tym czasie znów do nie go wracam ale produkt jest bardzo dobry i wiele razy mi pomógł jak mnie wysypało po testowaniu jakiegoś kosmetyku te opakowanie spokojnie wystarczy mi do końca roku ale jeśli tylko skończę to opakowanie zakupię nowe a między czasie szukam okazji na dwa pozostałe produkty z serii Basic Cleaner tonik i żel do mycia twarzy więcej informacji o tym produkcje i innych produktach marki Organique możecie znaleźć tu Moja ocena tego produktu w skali od 1 do 5 to 4/5.



Podsumowanie : Opinia jest wypowiedziana pod kontem mojej osoby każda osoba jest inna i u każdej osoby inaczej dany krem działa.  

Prześlij komentarz