BREAKING NEWS

wtorek, 27 maja 2014

Sylveco Lekki Krem Brzozowy


Hej przychodzę dziś do was z recenzja lekkiego kremu brzozowego marki sylveco zachęcona opiniami tego kremu na innych blogach popędziłam do apteki i kupiłam , cena kremu też jest zachęcająca bo tylko 22,50 za produkt naturalny to naprawdę niewielka kwota.

Opis Producenta : Hypoalergiczny lekki krem brzozowy jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery wymagającej regeneracji. Zawiera ekstrakt z kory brzozy, który dzięki właściwości pobudzania syntezy kolagenu i elastyny, zwiększa sprężystość skóry i skutecznie opóźnia procesy 
starzenia. W kremie zastosowano połączenie ekstraktu z aloesu oraz ksylitol o działaniu wybitnie nawilżającym i zmiękczającym. Naturalne oleje roślinne i masło karite odbudowują warstwę wodno-lipidową i w połączeniu z alantoiną zapewniają skórze szybkie ukojenie. Dodatek witaminy E zabezpiecza ją przed 
negatywnym wpływem środowiska. Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej, zawierający saponiny, ułatwia wnikanie składników aktywnych głębiej do skóry. Krem może być stosowany pod makijaż oraz na okolice przemęczonych oczu. 

Skład :  Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Glycine Soja Oil, Xylitol, Sorbitan Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Stearic Acid, Sucrose Cocoate, Cetearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Betulin, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Allantoin, Xanthan Gum, Dehydroacetic Acid, Saponaria Officinalis roqt Extract, Lupeol, Oleanolic Acid, Betulinic Acid.


Moje odczucia : zacznę może od tego że szukałam dobrego kremu do cery mieszanej z skłonnością do zapychania i wyprysków dodatkowo dobrze nawilży moją twarz , zapach kremu przy pierwszych użyciach nie był przyjemny ale można się do niego przyzwyczaić po kilku użyciach go w ogóle nie odczuwałam krem ten nie naddaje się raczej na dzień chodź producent zaleca że można stosować na dzień i na noc w taką porę roku to na dzień potrzebny jest krem z filtr a ten krem filtrów nie posiada ja go stosowałam na noc krem nie wchłaniał się natychmiastowo więc trzeba było odczekać 


 nie polecam nałożyć krem na twarz i iść spać bo pewnie większość się w pościel wytrze trzeba odczekać trochę krem tez wybitnie nie nawilżał jak twierdzi to producent nic nadzwyczajnego dodatkowo po niecałym tygodniu stosowania powychodzić mi bąble na czole sądziłam że to może sprawka kremu z filtrem Vichy Capitol Soleil SPF 50 na dzień wiec odstawiłam krem chodź mi to nie pasowało bo krem ten używał drugi rok z rzędu i nic się nie działo a nagle teraz by się miały takie rzeczy dziać ale odstawiłam i


 używałam tylko sylveco sytuacja się niestety nie ustabilizowała musiałam ratować moją twarz z opresji Effaclar Duo, resztę kremu zużyłam na szyję i dekolt , ja nie twierdzę że ten krem jest zły po prostu mojej skórze nie pod pasował widocznie mama strasznie kapryśną skórę przy zakupie tego kremu pani z apteki dała mi trzy próbki kremu regenerującego pod oczy tez marki sylveco bardzo mi się spodobał będę musiała się udać i go zakupić , a jeśli chodzi o krem brzozowy to moja ocena w skali od 1 do 5 to 2/5.

Podsumowanie : zanim napisałam recenzje tego kremu używałam go ponad cztery tygodnie to nie jest tak że poużywam dwa dni i pisze recenzje zanim cokolwiek  napisze sprawdzam sumiennie i rzetelnie to  dotyczy każdego kosmetyku jaki zrecenzowałam na moim blogu - Opinia wypowiedziana jest pod kontem mojej osoby każda osoba jest inna i u każdej osoby inaczej działa dany produkt . 

Prześlij komentarz