BREAKING NEWS

czwartek, 22 maja 2014

Delawell Zmysłowy scrub solny do dłoni stóp i ciała


Witajcie to znów ja :-) przychodzę do was z kolejną recenzją kosmetyczną tym razem będzie to zmysłowy scrub solny marki delawell produkt ten posiadam z marcowego pudełka shinybox w pełnowymiarowe opakowaniu scrub ma pojemność 260 ml a ja mam aż 100 ml czyli prawie połowę ta pojemność pozwoliła mi na bardzo dobre i rzetelne przetestowanie produktu tyle słowem wstępu tak więc do pracy rodacy .

Opis producenta :  Zmysłowy scrub solny do dłoni, stóp i ciała zawiera drobne, dość ostre kryształki soli, które silnie złuszczają martwy naskórek, wygładzając skórę i przygotowując ją do wchłonięcia pozostałych, wysoce odżywczych składników preparatu, min. masła shea, olejów jojoba i makadamia. Po zastosowaniu peelingu zmniejsza się uczucie napięcia, suchości i szorstkości skóry. Staje się ona elastyczna, a peeling pozostawia niewidoczny, przyjemnie wyczuwalny film ochronny na skórze.


Moje odczucia : po otwarciu opakowania wydobywa się boski zapach owocowy od razu moje gruczoły ślinowe zaczęły mocniej pracować , nie mogę określić dokładnie zapachu scrubu ale na pewno jest w nim liczi jest on najbardziej wyczuwalne jeśli któraś z was miała olejek do skórek tej marki to na pewno będzie wiedziała jaki to zapach tak czy siak zapach obłędny konsystencja scrabu dość zbita


oprócz pięknego różowego koloru w scrubie znajdują małe pestki z owoców i skórka z owocu liczi tak mi się wydaje ,  podeszłam do testowania tego scrabu na luzie myśląc ze nie mogę zrobić sobie tym scrubem krzywdy bo przecież nie pierwszy raz stosuje scrub solny, ależ byłam w błędzie samo rozprowadzanie i masowanie nie było niczym strasznym jak normalny scrub solny po jakiejś minucie od aplikacji wystąpiło straszne pieczenie jak by mi ktoś nasypał sól na otwartą ranę a nie miałam na ciele żadnych rań zadrapań i tym podobnych ale wytrzymałam do końca i spłukałam , na biuście i brzuchu zostały mi czerwone plamy taki niby niewinny scrub a starł mi skórę do krwi a nie czułam tego przy masowaniu ciała pewnie ktoś powie ze za bardzo tarła to starłam skórę otóż nic bardziej mylnego robiłam to tak jak zawsze nie był to mój pierwszy kontakt scrub solnym ale ten był Hardcorowy po trzech użyciach zrezygnowałam bo powtarzała się tą samą sytuacja jednego nie można mu zarzucić skóra po zabiegu jest jedwabiście gładka nawilżona i nie potrzeba już nic dodatkowo nakładać , scrub poradził sobie znakomicie z moimi suchymi miejscach na łokciach super zdarł te suche skórki i nawilżył to co miał nawilżyć tam bardzo dobrze się spisuje ,doskonały jest do złuszczania naskórka na dłoniach z tym radzi sobie fenomenalnie i mimo ze nie przypadł mi do gustu jako scrub to złuszczania ciała ale  jeśli tylko będzie tylko w promocji to nie omieszkam go zakupić do złuszczania dłoni i stóp bo w tej dziedzinie jest niezastąpiony moja punktacja w skali od 1 do 5 to 3/5. 

Podsumowanie : Opinia jest wypowiedziana  pod kontem mojej osoby  każda osoba jest inna i u każdej osoby inaczej dany produkt działa .

Prześlij komentarz